Etiketler

, , , , ,

EGEMEN4

Egemen Bağış: Alo

Metahan Demir: Sabah, yemin ediyorum şu twitini gördüm var ya, güne nurla başladım-duayla başladım…

Egemen Bağış: Ne güzel

Metehan Demir: Bakara Suresi 152; Vele entüm… Valla abicim helâl olsun..

Egemen Bağış: Olum ben her Cuma bi ayet çakıyorum.

Metehan Demir: Yaa bilmez olur muyum, senin elinde kitapçık var ordan çakıyorsun. Biliyorum yaa..

EB: Kitapçık yok lan, google’a gir; Kur’anda (atıyorum) ‘Kardeşlik’, Kur’anda ‘Nankörlük’, Kur’anda ‘bilmem ne’ diye search yap, hepsi çıkıyor. Ordan beğen bi tane-salla gitsin.

MD: Vel ağl asdgf asdfg tırahun turuhun…

EB: O Almancaya döndü Metehan.

MD: Vay be abiciğim, vay be.. Valla yıkıldım sabah sabah. Baktım bir de saatine 8:20’de çakmışsın ya, nasıl bir dini birikim ya?!

EB: Ben sabah 5’te çaktım bir tane..

MD: Bakara 156

EB: Bakara 156, hahaha, çarpılacaksın olum yaaa..

MD: ‘Her kim ki Egemen Bağış’ı sevmez, Allah en kısa zamanda onun belasını verir.’ Bakara 159

EB: Hahahahaaa

MD: (Programda) bunları söyleyeceğim.))

EB: Yayında  Mahmut Övür’ün yazısına bir değin sen.

MD: Ama ne alaka der millet, sırıtır.

EB: Anladım. Aydın Bey memnun kalmış mı o gün?

MD: ‘Her kim ki Aydın Bey’in o zor gününde onun yanında olur, Allah’dan her istediğini alır’ Bakara 165.

Bu Bakara iyi yaa. Tövbe ya Rabb’im, çarpılacaz şimdi..

EB: Hahhhahha, Makara iyi.!(

MD: Makara makara ya, vallahi. Tövbe estağfurullah, çarpılacaz şimdi… Programda da ne saçmalayacağız bilmiyorum yaa. Dün ne komik oldu biliyor musun? Şimdi bu Zeyit Aslan girdi ya direkt ana-avrat-acayip ağır?! Ben de dedim ki ‘parti bunu kınamadı, böyle şey olur mu’ dedim yaa.. Aşırı yandaşlar şeyi savunmaya çalışıyorlar. “Ak Parti ya? Ne olur ne olmaz..” diye. İşte diyorlar ‘herkes küfrediyor ki-kiiiii..’ Bir sürü laf. Ben de dedim ki ‘Böyle bir şey olurmu? Kamer Genç’in yaptığı da rezalet, bu da rezalet. Bunun affedilecek yanı var mı?’ Falan filan..  Ondan sonra öğlen pat diye açıklama geldi. Ondan sonra o yandaşların bazıları şey yazmış; “Olması gereken bu, işte bu” Ne bu lan ibne? İki gündür giydiriyordun babayı-kol gibi filan..

EB: Böyle abi, Türkiye bu!

MD: Böyle abisi. Sizi sevgiyle-saygıyla selamlıyoruz ve öpüyoruz.

EB: Kendine iyi bak. İyi programlar.

***

Egemen Bağış hiç bir zaman dini hassaiyetleri olan biri değildi.Yaz tatilinde gittiği mekanlara ahlaki değeri olan kimse gitmez. Başbakan, Bağış’ı ABD’deki politikalarını ve bağlantılarını kontrol etmesi adına tercüman olarak yanında tutuyordu. Sonra bakanlığa getirildi. BB, çıkan delillere ve ortada olan yolsuzluklara rağmen Bağış’ın soruşturulmasına müsaade etmedi. Çünkü ipin ucu kendisine dokunuyordu. Tanıdığım Başbakan, itibarını kurtarmak, seçim primi yapıp oy toplamak için çıkan ses kaydından sonra Bağış’ı ihraç talebiyle disipline sevkeder. BB dağılan itibarını asla toparlayamaz. Egemen Bağış’ın dini değerlerle dalga geçmesi ne ilktir, ne de son. Kendisi de bunu çok iyi bilir. (@fuatavni )

***

