Etiketler

, , , , , ,

MK1 BBHidayet Şefkatli Tuksal’ın genel seçimlere gidilirken Star Gazetesinden aniden ayrılma kararı alması akıllara en son 21 Ocak‘ta yazdığı “Hak sillesiyle uyarıyorum!” yazısı geldi.
Yazıda Başbakan Erdoğan için şu çarpıcı satırları yazmıştı:

“Başbakanın her yaptığını alkışlamak, apaçık yanlışlara dahi konjonktürel, politik vs. gerekçeler üreterek destek olmak, sözümü hiç sakınmayacağım, bir tür yalakalıktır. Başbakanın hiddetinden çekinip, hem onu hem kendilerini hem de ülkenin selametini tehlikeye sokanları, herkesin hatırlaması geren bir dize ile uyarıyorum:

“Hak sillesinin sadası yoktur!
Bir vurdu mu, devası yoktur!”
İnşallah bu devasız duruma düşmeyiz!

Hidayet Şefkatli Tuksal medyada geniş yer bulan bu yazısından 3 hafta sonra Star Gazetesi’nden ayrılık kararı aldı.

Kişiliksiz ve silik karakteri sebebiyle Star’ın başına getirilen Mustafa Karaalioğlu’nun görevi, Başbakanın verdiği görevleri yerine getirmekti.

Başbakan ülkeyi değil medyayı yönetiyor!.

Başörtülü Hidayet Şefkatli Tuksal’ı Star Gazete’den Başbakan Kovdurdu.

Başbakan: Arkadaş yaa. Bunları niye burada siz hala şey yapıyorsunuz

Mustafa Karaalioğlu: Haklısınız efendim.

BB: Ne yaa. Hem bana haklısınız diyorsun hem de burada tutuyorsunuz!

MK: Uygun bir şekilde ilgileneceğim efendim

BB: Biz bunları sövdürmek için mi burada tutacağız yaa

MK: Eee o yanlış oldu o şey haklısınız

BB: Bu yazılar sizin kontrolünüzden geçmiyor mu yaa

MK: Yani orada bir şey oldu efendim ihmal oldu.

BB: Nasıl ihmal oldu ya bu gazeteye bakmıyor musunuz

MK: Hayır bakılıyor da efendim bazen şeyler oluyor.

BB: Kim bunları edite ediyor?

MK:Bakılıyor efendim tepeden tırnağa fakat bazen yazarların kaprisi oluyor

BB: Nasıl bakılıyor yaa Şuna bak yaa Kim o yaa???

MK: İlgileneceğim efendim gündemimizde efendim…

Hidayet BB

