Etiketler

, , , , ,

Tape 2Sabah-ATV’den sonra, SkyTürk-Akşam-Güneş Yayın grubunun alınma talimatı da BB’dan. Ethem Sancak bu yayın grubunu BB’nın talimatıyla alıyor. SkyTürk-Akşam Grubunu satın almak için görevlendirilen Mehmet Cengiz “Beyefendinin Talimatıyla Burayı alıyorum” dediği için BB’dan fırça yiyor (Niye adımı deşifre ediyorsun diye tabi)

17.08.2013’tarihinde BB’nın Kasası olarak bilinen Mehmet Cengiz ile Şaban Cemil Kazancı arasındaki konuşma:

Şaban Cemil Kazancı: Sigara ne oldu abi, bıraktın mı?

Mehmet Cengiz: İçiyoruz yine, Beyefendinin fırçasından sonra..

ŞCK: O fırça, o fırça.. Yarın görüşelim mi abi.

MC: Sigaraya başlattı bizi yaa.

ŞCK: Abi, zaten onu da içmezsen senin durman çok zor ya, kolay değil ki. 50 Bin tane ibneyle puştla uğraşıyorsun abi ya.

MC: Sana bir şey demiş miydi O GÜNDEMLE İLGİLİ?

ŞCK: Eee, söyledi abi ya.Ben şimdi Kadir gecesi ee söyle, Arefe günü tamammı; ne diyeyim yani, şimdi kalkıp Mehmet Abi böyle böyle böyle diyor diyeyim de niye moralini bozayım.? Ben dedim ki şimdi nasılsa dedim bayram mayram geçer dedi bu..

MC: Yok ya, olur mu, sıçtı ağzıma ya!

ŞCK: tabi

MC: Ama bunun yanında..

ŞCK: Ama sana bi şey söyleyeyim. Olayda başka şeyler var, benim tesbitlerimde. Bak bu ibne ee çalışıyor. Turgay

MC: Ciner mi?

ŞCK: Tabi abi ya. Yani banttan manttan çalışıyor. Kendi değil yani, bu basında çıkan haberler; onlar, bunlar. Öyle şey değil yani.

MC: Normal değil bunlar.

ŞCK: Normal değil abi, ne oluyor normal amına koyuyim, ne oldu yani? Ben çünkü bunu yaşadığım için, onda bi banttan bi yerden çıkardı yani.

MC: Yani ben dedim, ben o gün dedim. Bu yaşıma geldim, bu kadar iyilik yapıp da, böyle fırça yediğim tek iş oldu tek!

ŞCK: Abi bana söylediklerini… Ben dedim ki, Efendim ( Ben Efendim dedikçe kayıyor bana, bana da kaydı)

MC: Sana da kaydı mı?

ŞCK: Kaydı. Bana şöyle kaydı: Sen ne dedi, ne diye dedi, O’nu savunuyorsun dedi. Dedim ki Efendim dedim yani bu adamın yaptıklarının haddi hesabı yok. Yani yok yani, 10 senedir sizin emrinizle, yani burada bir şey yok ki, yok.

MC: Şimdi benn

ŞCK: Dedi ki, “bu benim ismimi kullanıyor.” Bu ne biliyor musun “benim ismimi kullanıyor”u  O’na birileri söylüyor, “senin ismini kullanıyor” diyorlar, her tarafta.

MC: Aynen..

ŞCK: Tamam mı? Bunu da söyleyen bence birinci etapta o Fatih var ya, Mehmet Fatih? Turgay’ın küçük oğlu?

MC: Ya benim anlamadığım bi şe var. Ben bunun ismini nerede kullanmışım? Ben tabi konuşacağım Beyefendiden gittiğimi, Kalyoncu’yla konuşacam.

ŞCK: Hayır, O diyor ki “O adama diyor, niye bunu Beyefendinin hatırı için alıyorum dedi” diyor. Ya Efendim yani adam da tanıdık diyorum!

MC: Sen yanında değil miydin?

ŞCK: Ben yanındaydım. Zaten o adam bunu biliyordu dedim, yani, zaten randevuyu abi aldı dedim. Değil mi? Abi, zor zor zor adamlar…

MC: Valla ben teşekkür edilmeyi düşünüyorum, ben almışım ne olmuşum. Niye Sabah’ı almadınız dün de..

ŞCK: Tamam tamam. Ahmet’e diyor ki dün bana 485’e kadar indik diyor.

MC: Nereyi?

ŞCK: Arsayı da içine koyduk diyor, ama Mehmet oynuyor ve almak  almıyor diyor. Dedim ki abi, 485’e yani Mehmet yani, nasıl 2 milyarlık yer alıyor? Yani ananın amı diyeceksin; 2 milyarlık yer alıyor da, e.. olan.. olabilecek yer alıyor öyle mi?!

MC: Ben Mustafa abiye de bi yerde anlattım.

ŞCK: Ben de Mustafa abiye anlattım. Dedim ki yani bu adam her zaman- ilk günden beri yanlarında oldu ve hiç ayrılmadı dedim.

MC: Tamam yani; sen istemiyorsan ben sana hocalık edecek halim yok ya! Allah herkesin yolunu açık etsin yani, ne olacak. Hakkaten üzüldüm ya. Yani hep o şeyden.. Sikmişim anasını yaaa. Ya nolacak, ya benim yani bir lükse özentim yok, bi şeye özentim yok. Olsa ne olur-olmasa ne olur? Koymuşum parasının amına ya.. Bi şimdi nerede yaşıyoruz

ŞCK: Tabi ya.. Sen bu kadar çalış,bu kadar koştur, bu kadar yardımcı olmaya çalış, elinden geldiği şekilde.. Ondan sonra, bi dolduruşa ahu olsun. İnsa üzülüyor yani, ben çok üzüldüm yani…

