Etiketler

, , ,

3 maymun2AHaberturk‘ten Fatih Saraç, BB‘ın danışmanlarından Mustfa Varank‘a “YÖK Başkan‘ı için kimin kuklası biliyorsun” diyor.

Peki siz biliyor musunuz? Yök Başkanı‘ndan neden bu kadar rahatsız olabilirler? Neden ipin ucu kime varıyor diye kızgınlıklarını bildiriyorlar?

F. Saraç neden önemli? .Her yerde benim facebook ya da twitter hesabım yoktur. Sosyal Medya‘da hiç işim olmaz diyen Fatih Saraç resmen Sosyal Medya‘ya meze oldun .Arsızlığın sınırı yok, ses kayıtları çıkınca yüzün kızaracağına utanmadan ben size diyordum Reis‘le doğrudan görüşüyorum diye havalardasın. Twit‘terda yerin yoktu Fatih‘çiğim ama Bahçeşehir‘de garsoniyer olarak kullandığın bir kaç evin var? Günahlarını bari anlatma kasıla kasıla .Sevgili Fatih, Y.Akdoğan aradığında her dediğine evet derdin. Ama telefondan sonra hemen ‘bu dangalak da kendini bir halt sanıyor’ derdin.  Dangalak dediğin zata “Numan Kurtulmuş mutlaka partiye girmeli, yoksa Beyefendi‘den sonra Gül başa gelirse bize yer yok” diyordun.  Anlayacağınız Fatih Saraç, Erdoğan‘ın da Kurtulmuş‘un da kıramadıkları M. Emin Saraç Hoca‘nın oğludur. Hoca, ikiliyi barıştıran şahıstır.  Erdoğan‘ın çocukluktan arkadaşı Fatih Saraç, Muaz Elkadı ile Başbakan’ı tanıştıran şahıstır. Kendisi 2. iddianame de adı geçen 2. şahıstır. 17 Aralık günü “Amaç bakan çocukları değil, Bilal üzereinden Başbakan’ı vurmaktır” dediğinde, Bilal’le ilgili iddianname ortada bile yoktu.  4 Bakanın adını ilk duyduğunda “Hayretteyim; halbuki en büyük yolsuzluk Ulaştırma Bakanlığı ihalelerinde oldu, onun niye adı yok?” demişti.  Numan Kurtulmuş’u Akdoğan vesilesiyle Basbakan‘lığa oturtsalardı, beylerin saltanatı devam edecekti. Tek alternatif Gül‘den nefret ediyorlar.  YÖK Başkan‘ının Gül‘e yakınlığını Ankara siyaseti iyi bilir. Gül YÖK Başkanı‘na Gökhan‘cığım diye hitap eder. Araları gayet iyidir.  Hüseyin Çelik, Ankara Oran‘daki ofisinde “Bu zırtapozlara rağmen Gökhan’ı zar zor oraya koyabildik.” demişti. H.Çelik, A.Gül‘ü çok sever.  Oligarşik Danışmanlardan hiç haz etmez. Bunları kastederek Başbakan’a “En çok, kaplumbağayla yürümek zorunda olan küheylana acırım!’ demişti. YÖK başkan‘ı bir sembol; Abdullah Gül ve destekçilerinin sembolü. Fatih Saraç ve Mustafa Varank‘ın ses kayıtlarını bunları bilerek bir daha dinleyin. Hadi bakalım bu gün de sevgili Fatih’çiğimle Hüseyin Bey düşünsün bu Fuat Avni kim diye ?

M.Fatih Saraç: Bu YÖK Başkanı dün Radikal’e çıktı, bugün Sol’a çıktı “Ben Rahatsızım” diye. Ben buna bir vurayım mı ya?

Mustafa Varank: Ya sen vurursan yanlış anlaşılır.

F.S: Ama kardeşim, yani neden rahatsız oluyormuş, hayatında o YÖK Başkanlığını mı görmüş eşek herif?!

M.V: Yani.

F.S: Ne ya o, ne oluyor yani?!

M.V: Senin adını şey yaparlar abi, benim derdim o. Yoksa arat.

F.S: Ama yani, çok rahatsızım yani.

M.V: Haklısın abi işte yani, ne deyim, ne diyecen..

F.S: Yani neyin rahatsızlığı var; yani yani, onu biliyorsun; ipin ucunun nereye gittiğini biliyorsun, O kimin kuklası.. (CB Gül!)

M.V: Tabi tabi, evet.

F.S: Onun için, onun için rahatsız yani. En azından şu dünkü Radikal’de birinci sayfaydı, görüyorsun manşette. Bugün de Sol’da var.

M.V: Bilmiyorum abi, senin kararın! Ben, “Sen risk alma..”

F.S: Görüyor mu, Büyüğümüz görüyor mu bunları?

M.V: Bilmiyorum, konuşurum; gösteririm yani..

…. F.S: Gelince ben söylerim yani, bizzat söylenecek bir şey değil ama, sen bi bak.

M.V. Tamam abi..

F.S: Sen de bi şekilde bak şuna. Dünkü Radikal’le bugünkü şeye. En azından kulağını sen çek, biri çeksin yani oradan.

M.V: Tamam abi.

